آشنایی با بوستان (پهنه a) شهرک مسکونی چیتگر در منطقه 22، برج های ارکیده و پامچال

در جنوب شرقی شهرک چیتگر و دریاچه شهدای خلیج فارس (دریاچه چیتگر)، نزدیک به اتوبان حکیم، بخش بوستان (پهنه a) ساخته شده است. فاصله این پهنه تا دریاچه 1100 متر می‌باشد.برج‌های پامچال و ارکیده، از معروف‌ترین برج‌های ساخته شده در این پهنه می‌باشند.

برج‌های ارکیده 27 طبقه دارند و رو به دریاچه، باغ ملی گیاه شناسی و پارک جنگلی چیتگر هستند و مانند همه آپارتمان‌ها و برج‌های شهرک چیتگر فضای سبز اختصاصی دارند.

از امکانات برج های ارکیده و پامچال میتوان به سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، مانیتورینگ و دوربین مدار بسته، سیستم هشدار و اعلام حریق، سالن اجتماعات و ورزشی، دیوارهایی با عایق صوتی و ضدزلزله به همراه لابی من 24 ساعته اشاره کرد.

سازه ی ساختمان های پروژه، برج های ارکیده و پامچال

شهرک چیتگر یا همان شهرک امام رضا، دارای اسکلت فلزی بوده که با اتصال پیچ و مهره به یکدیگر متصل شده اند و به علت سبکی سازه و استفاده از پانل های آماده شرکت کناف ایران مقاومت بسیار بالایی را در برابر زلزله از خود نشان میدهد.

نمای شکیل و زیبا، محوطه ی دنج و بینظیر که جدا از مسیر سواره رو است، لابی شیک و مجلل و سالن های اجتماعات و ورزشی از محاسن این پروژه است.

متراژ های واحدهای بوستان (پهنه A) شهرک چیتگر یا امام رضا عموما از 62 متر تا 150 متر می‌باشند. بلوک ها در بوستان (پهنه A) شهرک چیتگر یا همان شهرک امام رضا با نام های پامچال و ارکیده مشخص می‌شوند.

تحویل بموقع تعدادی از بلوک ها در بوستان (پهنه A) شهرک چیتگر یا شهرک امام رضا نشان دهنده حسن انجام کار تعاونی های ارتش در این شهرک می باشد که چه به لحاظ کیفیت و چه به لحاظ موعد تحویل ، کارنامه خوبی از خود بجا گذاشتند؛ همین امر باعث شده که شهرک چیتگر یا همان شهرک امام رضا محبوبیت خاصی در بین پروژه های منطقه ی 22 داشته باشد.